יום רביעי, 2 בדצמבר 2009

אנטי פרסום? לקוח ממין חדש?

יש איזו תנועה בזמן אחרון של אנטי פרסום. כבר כתבתי בעבר על פרסומות שמעודדות לצרוך פחות.
הדוגמאות שנתתי אז היו קיצוניות ודי חלשות מבחינה קריאטיבית.
לעומת זאת הפרסומת הזאת היא קלאסית לחלוטין. למעשה כמפיק היא יכולה להיות לתאגיד גדול, אבל היא לא ממש. האנטי פרסום לוקח צעד קדימה ומשתמש בכלים של הפרסום לספר אותו סיפור מוכר  בשלושים שניות.
האם הלוגו בסוף הספוט יצליח להעביר את המסר? או שאולי ייבלע בנוף הפרסומות הדומות לו?

Choose Freedom from Dago Schelin on Vimeo.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה