יום שלישי, 22 בדצמבר 2009

הפקות ירוקות- מיזם חדש שלי

טוב, אולי שמתם לב שאני כותב די הרבה על בעיות הסביבה. כל אחד צריך להאמין ולהיאבק עבור משהו.
אחד מהנושאים הכי מדוברים (במקומות אחרים בעולם, זאת אומרת) הוא כמות גזי החממה העולה באטמוספירה ובעקבותיה ההתחממות הגלובלית.




הדרך הטובה ביותר להקטנת פליטת גזי חממה היא שינוי בדפוסי צריכת האנרגיה שלנו וזה לא תמיד קל או אפשרי. על מנת לעזור לנו המציאו את מנגנוני האיזון הפחמי carbon offset.
מה זה אומר? פשוט, מחשבים את מקורות וכמויות הזיהום שאנו יוצרים בתחבורה, תאורה וכל השאר ואז מפצים על הזיהום בקניית אשראי פחמני ובעצם מעלימים את טביעת הרגל הפחמנית שלנו.
חברות גדולות רבות בעולם הן carbon neutral כלומר מפצות על כל הפעילות שלהן באמצעות קניית אשראי פחמני. האשראי הפחמני יכול לנבוע מנטיעת עצים, מימון דודי שמש או נורות חסכוניות ועוד פרוייקטים רבים.
הנה לדוגמא קמפיין של רשת skyשהיא נייטרלית פחמנית כבר מ2006


חברות כמו טויוטה ופולקסווגן מאזנות פחמנית את צריכת האנרגיה של המכוניות שלהן עבור הלקוחות שלהן ואפילו חברות אנרגיה מנסות לתרום על ידי איזון פרוייקטים כמו טורניר הPGA בגולף





כאן בישראל הכל עדיין בחיתולים אבל יש כבר התחלות.
אני מימנתי ובניתי מחשבון פחמן ייעודי  להפקות כך שאוכל להציע ללקוחות שלי "הפקות ירוקות".
מה זה אומר? פשוט. אני מחשב את צריכת האנרגייה שעולה הפקת סרט פרסומת (כמה מוניות ,דלק, קונסטרקשן,טיסות, אוכל ועוד) ומחשב כמה טון פחמן עולה לייצר את הפרסומת .
לקוחות המעוניינים בכך יוכלו לאזן את פליטות הפחמן שנגרמו כתוצאה מההפקה בדרך המתאימה להם , ארגונית ושיווקית וכן לקבל אישור ללוגו "מאוזן פחמני"
השירות החדש מוצע ללקוחות ומשרדי פרסום ואני מקווה שבעתיד הקרוב חלק גדול מההפקות שלי (אבל לא רק)יהיו מאוזנות.
אז אם אתם חושבים,כמוני,שזה די חשוב אל תהססו ליצור קשר.


תגובה 1: