יום רביעי, 2 בדצמבר 2009

אמריקה, 2009, פרסום ברק אובמה מציג:

המון זמן לא כתבתי כאן, כמעט 10 ימים, תאשימו כל מיני פולנים שליוויתי בארץ בהפקה. אז סליחה מכל מי שרגיל לבדוק כל יום ולא היה חידוש. גם להתפרנס צריך לפעמים...
אז איפוא היינו, אצל ברק אובמה. כן אז הוא כבר נבחר והוא כבר נשיא אבל זה לא מונע ממנו להמשיך בקמפיין ולהמשיך לבקש תרומות. אובמה שוב מראה מה אפשר לעשות בניו מדיה וכמה היא אמצעי מעורב יותר אנושי יותר ונגיש יותר לציבור מקמפיין טלוויזה מסורתי.
הקמפיין שלו הפעם הוא לפני ההצבעה הקריטית על רפורמת הבריאות שלו.
אובמה ביקש מאנשים להכין סרטי פרסומת שמדגישים את הצורך ברפורמת בריאות. סרטון המסכם את הקמפיין ומראה את הזוכה נמצא במרחק 30 פיקסלים למטה. אולי בסקרים הוא לא משהו אבל הברק הזה משתמש בפרסום חברתי בצורה מדהימה.

2 תגובות:

  1. just like in good old soviet union.

    השבמחק
  2. עוד יותר טוב.האנשים מממנים את המפלגה מרצונם. היו יכולים לחלום על זה הסובייטים.

    השבמחק