תוכן חדש במדיה חדשה.
פרסום באינטרנט,וידאו ויראלי,וידאו ברשת, ניו מדיה, פרסום, תוכן גולשים,מיתוג אינטרנטי, שיווק, קרוס מדיה, cross platform media, advertising, brand, engagement,
יום ראשון, 11 באוקטובר 2009
bmw מציגים: 35 דקות של ...(אי אפשר לקרוא לזה ספוט)
קבוצת יוצרים מניו יורק מותחים את מגבלות הספוט בפרוייקט שנותן כבוד לסיפור ומשחזר את הרעיון של תוכניות הפרסום בטלוויזיה האמריקאית בשנות החמישים- תוכניות באורך מלא שמומנו והופקו על ידי מפרסמים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה