יום שבת, 10 באוקטובר 2009

על מחשבים ופרסומאים

בואו נאמר שאתה הקורא הינו מפרסם גדול, מכובד, נגיד יצרן מחשבים.
אתה מראה למשרד הפרסום שלך את המוצר החדש שלך- נטבוק חמוד זריז ודק.
לא עוברים שבועיים והנה מגיע מנהל הקריאטיב ובשכנוע עמוק אומר לך
שלאחר הרבה ניסיונות הסלוגן שהם הגיעו אליו הוא:
"המחשב כל כך דק שהוא ייכנס לך לחריץ של התחת"
מה היית עושה עם זה:
  1. זורק אותו מהמשרד שלך מתקשר לבוס שלו ודורש מנהל קריאטיב חדש
  2. זורק אותו מהמשרד שלך ומחפש משרד פרסום חדש
  3. אומר: וואלה זה רעיון מעולה, והולך לעשות סרט ויראלי שיראה את המוצר.


אנשי השיווק של MSI חשבו שזה באמת רעיון מעולה והלכו ועשו את הסרטון כאן למטה
שהביא להם 2 וחצי מליון צפיות ביו טיוב.






מפרסם ישראלי יקר- הדרך ארוכה היא ורבה...



ואם בענייני לפטופים עסקינן.
שימו לב לסרטון הבא



מתי הפתיעו אותך ככה בערוץ 2?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה