יום שני, 23 בנובמבר 2009

כמה זה יותר מידי?

היינקן מוציאה קמפיין שקורא "לזהות את הסימנים" לכך ששתית יותר מידי
ולמה לא ללכת על הקלאסיקה, בחורה שיכורה בחתונה זה תמיד כיף,


רק אני חשבתי שאפשר להעלות את הסרט של אסון וורסאי ולשאול אותה שאלה על הקבלן?

יום שלישי, 17 בנובמבר 2009

השימוש באייפון בקמפיין חמוד- עוד שבועיים אצלנו בשכונה

חברת הביטוח ההולנדית VrijVerzekerd יצאה בקמפיין שמורכב מאפליקציית אייפון
וסרטון ויראלי. הקמפיין שמחבר בין אייפונים דרך בלוטות' בעזרת האפליקציה החמודה 
שגורמת למשחק להמשיך ממכשיר למכשיר מדגיש שהם ישלמו לכל בעל רכב שניזוק בתאונה
את מחיר הקנייה של הרכב
שחקנים יכולים לבנות מסלול אינסופי על ידי חיבור אייפונים -נחמד ומקורי

יום שני, 16 בנובמבר 2009

נו, עוד לא הצלחתם לשכנע את הלקוחות שלכם שמדיה חברתית עובדת?

סרטון קטן וחמוד שמראה את החשיבות של מדיה חברתית לעסק שלכם
ושל הלקוחות שלכם
או בשיווקית
social media ROI
תראו אותו ללקוחות שלכם ואם הם נותנים תקציבים
אל תשכחו שיש גם אותי-
אעשה לכם סרט לפנים. או ספר לפנים



מאת socialnomics09 -אריק קואלמן


יום חמישי, 12 בנובמבר 2009

עוד סטופ מושן חמוד - חם מהתנור

סרטון שצולם ב30 שעות עבודה. עם מצלמת סטילס פשוטה.
כן אני אוהב אופנועים אז מי שרוצה לדעת איך מרכיבים אופנוע
זו הדרך

יום שלישי, 10 בנובמבר 2009

מיתוג מחדש לתפוחי אדמה ולקחים לחיים - הרצאה מעולה על פרסום

רורי סאות'רלנד הוא סגן נשיא של חברת הפרסום אוגילבי  העולמית (פוגל שלנו הם חלק ממנה)
נותן הרצאה בכנס TED האחרון על מה הוא פרסום ומה הוא מעניק למוצר ולקטגוריה.
זה ארוך אבל מעניין מאוד. תקראו למי שעובד לידכם שיראה גם, יחסוך לכם שעה לספר לו על זה אחר כך
תהנו

יום שני, 9 בנובמבר 2009

במקצוע כמו במקצוע

כשמפיקים פרסומות מתעסקים בדברים הכי קטנים.
כשיש לך 30 שניות לספר סיפור ולקשר אותו לעולם התוכן של מותג
חייבים להיות מדויקים, הכל צריך להראות טיפ טופ, כל שוט הוא קריטי.
בגלל זה לייצר 30 שניות של פרסומת לטלוויזיה עולה כל כך הרבה כסף.
בגלל הפלצנות.
חייבים לוודא שכל דבר שהצופה רואה מתאים בדיוק לבריף.
אז לכבוד הפלצנות
משהו שצילמנו לא מזמן, ככה סתם בשביל שיהיה כיף




Bragging gets you nowhere from Tifferet Films on Vimeo.

במאי: ישי קרני אקהאוס
צלם:אבי קורן
עורך: בועז מן
אונליין: טל רום
צולם בred
שירותי DI: איגלו
הפקה: דורון להב, ערן הראל
תפארת הפקות

יום שישי, 6 בנובמבר 2009

ומה אם המפרסם רוצה שלא תיקנו?

זה סיפור מאוד מוזר.
adbusters הם קבוצה של אמנים שלא אוהבים קפיטליזם.
יש להם מגזין יפיפה ומושקע קהל אוהדים נאמן ברחבי העולם וקהילה שגדלה במהירות.
זה האני מאמין שלהם:
We are a global network of artists, activists, writers, pranksters, students, educators and entrepreneurs who want to advance the new social activist movement of the information age. Our aim is to topple existing power structures and forge a major shift in the way we will live in the 21st century.


ככה, בדרך, הם יוצרים סרטונים שיסבירו את הרעיון שלהם.
הרעיון שלהם הוא לחבל במשמעות של הפרסום.לערער את הכוח של מותגים.
יש להם גם מספיק כסף לשלם למדיה הטלוויזיונית בארה"ב.
אבל... איזו הפתעה
אף אחד לא מוכן לשדר אותם.
FOX NEWS סירבה לשדר אותם 
MTV ניתקו קשר לאחר שראו את הסרטון.
יש להם קבוצה בטוויטר שששמה מסביר את עצמו  #fuckfox 
בקיצור הם רוצים לעשות בלאגן.
הנה הספוט הראשון שלהם.זה שלא תראו בטלוויזיה.
קצת עושה כאב ראש לדעתי.

Commercial Breakers from Douglas Haddow on Vimeo.


יום חמישי, 5 בנובמבר 2009

העולם מתחמם אז מתפשטים

כולנו שמענו משהו על ההתחממות הגלובלית. אומנם בישראל זה נושא לא פופולרי (לנו יש ספינות נשק,רוצחים וטילים)אבל בעולם זה אחד הנושאים הכי משפיעים וחשובים בחדשות.

ארגון 350 הוא ארגון עולמי כשהמספר מייצג כמות יחסית של חלקיקי פחמן באטמוספירה,הקמפיין שלהם שנוצר על ידי אדם פרטי תפס תאוצה והמון אנשים מתנדבים לפרוייקט.
הנה דוגמא שכבר צברה יותר מ600 אלף כניסות בשבוע וקצת



הנה אינפופומרשל חביב באנימציה, זהו הספוט הראשון שמיתג את 350 והסביר את משמעות המספר.



היום יש בגוגל כמעט 8 מיליון תוצאות עבור 350.org"


יום שלישי, 3 בנובמבר 2009

הדבר הכי יפה היום ברשת.סטופ מושן במיטבו

מצחיק כמה שככל שהולכים יותר קדימה ככה בעצם הולכים אחורה. אם פעם היית צריך ללמוד לכתוב יפה, היום אתה רק צריך להקליד ועוד מעט פשוט תדבר למחשב וזהו. פעם אוצר מילים היה דבר די מוערך והיום יש בערך שלוש ביטויים שמייצגים את קשת ההבעות האפשריות(ווואללה, בן זונה, חופר).
ככה גם בסטייל הצילומי. לפני שהיה קולנוע אנשים צילמו תמונות סטילס ברצף הדמידו אותם לתוף מתגלגל עם מנורה מאוחרה ויצרו ראינוע. באנימצית stop motion אתה מצלם משהו עם מצלמת סטילס, מזיז טיפה איזה אלמנט ומצלם שוב וכך הלאה. כל הסיפור הזה כמעט ונעלם מהעולם ב15 השנים האחרונות. המחשבים שיחררו את הצורך בטכניקה היקרה הזאת והביאו לעולם את האנימציה הממוחשבת לסוגיה.
בשנה האחרונה נולד טרנד ברשת שהמשיך לפרסומות אונליין ואופליין, חזרה לסטופ משון,
אולימפוס צילמו 60000 תמונות, הדפיסו 9600 וחזרו לצלם עוד איזה 2000 כדי ליצור את הקליפ המדהים הזה
שמפרסם את המצלמה הקטנה והחמודה שלהם איתה הם עשו את הקליפ.
בעיני זה מקסים

>
אחד קצת ישן יותר והרבה יותר מוכר אבל תמיד כיף לראות אותו שוב
1500 שעות עבודה והחלק הראשון פשוט מדהים



יום שני, 2 בנובמבר 2009

יש קצת הפסקות חשמל אז הנה כמה ספוטים על אור

הראשון- טטריס בלילה
סקייטבורד מגזין הוציא 36 רוכבים בלילה בסן פרנסיסקו במסגרת פרסום עצמי
נראה ומצולם מדהים



סמסונג שמייצרת גם נורות יוצאה בקמפיין מגניב . כבשים חשמליות בלילה בשדה סקוטי יוצרות דברים מעניינים. הסרטון הזה די ישן אבל 10 מיליון צפיות לכבש מחושמל הם ההוכחה שכל דבר שונה יכול לעבוד.



יום ראשון, 1 בנובמבר 2009

חשבתי שכבר מיצינו את הקריאטיב הזה בשנות השמונים...

מלחמת המינים חוזרת באינטרנט.
סרטון טיזר לאתר טריוויה שמבקש להיכנס, לשחק ולהשפיע ולהחליט
פעם אחת ולתמיד (ממש...)
מיהו המין החכם.






תודו שזה היה די משעשע..