יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

נו, איך אומרים את זה. engagement.ביקורת "מירוץ הכסף" של בנק לאומי

זוהי ביקורת ראשונה לapp כאן והיא לאפליקציית פייסבוק.
 בזמן האחרון יצאו לנו כמה אפליקציות שיווקיות ישראליות.
דפי זהב העבירה את המדריך שלה לaugmented reality.
הרעיון יושם כבר על ידי google goggels  אבל אין ספק שאפליקציה עברית היא חשובה
(על ARנדבר בפעם אחרת, זה ארוך)
בנק לאומי הוציא היום אפליקציית פייסבוק לסטודנטים בשם "מירוץ הכסף"

מירוץ הכסף
ניסיתי והתרשמתי.
האפליקציה:
מלייקקים, נרשמים למירוץ ועומדים מול שורת משימות מכובדת .

המשימות מתחלקות למספר תחומים.
משחקים - מספר משחקים  ותשחצים הקשורים לכסף, לסטודנטים ולבנק לאומי.
2. משימות חיפוש תוכן- התוכן נמצא בפרסומים שונים של הבנק.
3. משימות בעולם האמיתי- על מנת לנצח במשחק צריך לא רק לפתור את המשימות באונליין אלא לצאת לעולם האמיתי ולהכין שלטים ולהצטלם איתם.


התמריץ:
האפליקציה ממירה כסף וירטואלי שנצבר תמורת השלמת משימות במשחק בכסף אמיתי לזוכים במקומות הראשונים.
דעתי:

מילוי כל המשימות מוביל את המתמודד להיחשף לעולם התוכן של הבנק,ולהבין את התועלות שלו מכך.
החל  מחיפוש הבאנר של לאומי בפייסבוק, מה שעוזר לכל משווק כי אני מכיר כמה אנשים שלא שמו לב שיש בפייסבוק פרסומות.
דרך הגילוי שיש לבנק בלוג ויש בו עצות לסטודנטים.
 ההנעה לפעולה במשימה השואלת מה צריך כדי לפתוח חשבון סטודנט.
וכל זה מתובל בקצת משחקים שמעבירם את הזמן (מה שעושים 40 אחוז מהזמן בפייסבוק)

הדרך לזכות עובדת במשימות הפומביות כמו אסוף חבר והצטלם ליד לוגו הבנק ברחוב.
מי שיזכה  ידע כתוצאה  מכך היכן הסניף הקרוב למקום מגוריו. הינה עוד בונוס למשווקים.

טוב, מבצעים  מסוג  תן לי like וקבל תוכן ממלאת את רוב הבאנרים בפייסבוק.
אפליקציה שהערך המוסף שלה עונה
 על כל  הדרישות של מפרסם:
מידע, הנעה לפעולה, והכרת נקודת המכירה
קצת יותר נדירות.
שאפו ללאומי


2 תגובות:

  1. ושאפו לחברת Profit Group שהפיקו את הפעילות....

    השבמחק
  2. ושאפו לטלי נחמד מלאומי שהיא ממש פרפר נחמד

    השבמחק